RoseThorns

Ovanligt problem

Publicerad 2011-04-19 17:37:11 i Allmänt,

för mig iaf.

Har idag fått ett samtal ifrån the phone house. Jag var på intervju för en extra tjänst för ca 2 veckor sedan. Jag var så säker på att jag inte skulle få det. Idag ringde dem och sa att jag fått tjänsten =S Problem! Jag vet att jag kommer ha ett semestervikariat i sommar för Ecco men vet inte på hur mycket. Så kommer kanske inte kunna tacka ja till jobbet på The phone house. Plus att jag var på en intervju förra veckan om en tjänst som webbutvecklare så vet ju inte heller hur det kommer gå där. Det optimala hade varit Ecco och webbutvecklare. Måste ha något mer än Ecco då jag bara har några timmar (kanske 9 timmar) i veckan och det räcker inte till hyran. What to do, what to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela