RoseThorns

Dag 14

Publicerad 2009-11-01 19:49:09 i Allmänt,

Igårkväll valde det förflutna att knacka på dörren.

Förfest: Jag var ute med Linda Rooth igår. Vi var på förfest hos en tjej, Anna. Anna bor ihop med Jesper, som också var hemma igår kväll. Vem är Jesper? Jo, Jesper var jätte bra vän med Martin. Vilken Martin? Jo, mitt ex Martin. Jag och Jesper utbytte inte ett ord på hela kvällen. Fast jag är glad för Jespers skull, Anna verkar vara en jättefin tjej och han förtjänar någon bra.

Oléo: Var ska jag börja? En gammal bekant från Fröseke som jag egentligen aldrig pratat med direkt var jätte pratglad igår. Han skulle hålla om mig och pratade konstant om att jag var hans första kärlek. Ärligt talat hade jag ingen aning om det. Det är lite roligt att höra sånt om personen i fråga inte står och rör vid en hela tiden.

Sen avslöjade en annan bekant att han haft känslor för mig sen han var 16, han är 23 nu. Jahopp???

Påväg hem: Jag tog bussen hem för att jag orkade inte vara på oléo till 2 då Rooth skulle åka hem. En kille kommer och sätter sig bredvid mig och börjar prata. Allt slutade med att jag fick hans nummer och kunde höra av mig om jag var intresserad av att jobba. Det behövdes tydligen webbdesigners. (Tillhör kanske inte det förflutna men det var en lite lustig händelse)

Kan inte bestämma mig om jag hade kul eller inte igår. Det var mest en jobbig kväll. Svårt att ha kul och slappna av när man egentligen vill vara någon helt annanstans.

Jag ville vara med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela