RoseThorns

5 Dagar

Publicerad 2009-11-12 14:57:31 i Allmänt,

Det börjar närma sig =)

Längtar som satan men oroar mig för allt. Oroar mig över vilken väska jag ska ta, tänk om jag väljer en för stor eller att den blir för tung. Tänk om jag missar tåget! Tänk om flyget ställs in! Jag drömde i natt att jag först missade bussen ner till stan och att jag därför skulle missa tåget och sen ringde dem och sa att flyget var inställt. Tänker jag för mycket? Kanske det men jag vill till London. Jag kommer inte känna mig säker på att jag faktiskt kommer komma dit förrän jag står på Gatwicks flygplats... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela