RoseThorns

14 Dagar

Publicerad 2009-11-03 00:09:52 i Allmänt,

Igår bokade jag en biljett till London. Ska åka den 17 November och det som bara skulle varit en helg blev till en hel vecka. Alltså är det idag 14 dagar kvar innan jag åker. Känns som en evighet men tiden kommer ticka på. Är rädd för att veckan i London kommer gå alldeles för snabbt och det lär bero på mannen jag ska åka och träffa. Ska bli kul =) jag har aldrig varit i London.
Biljetten kostade bara 110 kr tur och retur. Skit billigt! Det som kommer kosta är tåget till och från flygplatsen. Jävla sj och deras jävla priser!

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-11-03 09:23:21

Åk till linköping o ta ryanair-bussen? den kör bort till nyköping! tips tips tips!!

Postat av: luuisa.

Publicerad 2009-11-03 20:10:48

vi får la åka dit någon dag å shoppa liite, (hansa menar ja nu)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela