RoseThorns

13 Dagar

Publicerad 2009-11-04 22:33:19 i Allmänt,

Får panik. Har precis kollat på busspriser till Lessebo! Med rabatt kostar det 40 kronor. Så fram och tillbaka blir det 80 kronor. Men det är inte allt! Jag kommer behöva komma till stan från campus också! Så 94 kronor varje Jävla dag för att praktisera. Jag har inte råd! Har ju för fan en hyra på 4320! Och London tänker jag fan bara komma till! Jag har 7 eller 8 praktikdagar kvar innan london. Jag kan inte betala 800! Plus jag ska till Lenhovda i helgen och där kommer det gå åt drygt 400! Fan, fan, fan!!!!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2009-11-05 22:32:13

Köp ett busskort? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela